06.04.2021

Wizytówki Multiloft – co je wyróżnia od innych?

Wizytówka Multiloft to rozwiązanie, które zdecydowanie wykracza poza standardowe postrzeganie tego elementu. Wyjątkowej efektywności i oryginalności nadają temu produktowi nietypowe kolorowe krawędzie, które stają się w naturalny sposób zdecydowanym akcentem wyróżniającym wśród dziesiątek typowych arkuszy.

Multiloft jest więc propozycją idealną dla tych podmiotów, które w szczególny sposób chcą wyróżnić się na rynku lub podkreślić na wizytówce firmowej swoja ekskluzywność – np. jako agencje kreatywne czy firmy wykorzystujące w polityce wizerunkowej konkretny intensywny kolor. Niekoniecznie musi być on w pełni biały.

Jak tworzy się wizytówki Multiloft?

Technologia produkcji oparta jest na nowoczesnym systemie umożliwiającym trwałe połączenie trzech warstw bazowego papieru. Proces ten odbywa się omijając standardowy proces klejenia na mokro.

Warstwa, która znajduje się niejako wewnątrz wizytówki typu MultiLoft zostaje barwiona w masie. Daje to możliwości dobrania różnych wariantów samej warstwy wykończeniowej  od koloru, który jest śnieżny, biały po np. ecru.

Można więc uznać, ze do produkcji wizytówek MultiLoft klej jest zbędny. Dzięki połączeniu warstw papieru metodą klejenia na mokro osiągany jest oczekiwany efekt w postaci trwałego, sztywnego materiału zachowującego dużą odporność na zgniatanie. O ile dwie zewnętrzne warstwy materiału są tworzone z dobieranego papieru ozdobnego, środkowa część wizytówki zostaje barwiona w masie.

Co ważne, nakład oraz rodzaj lub kolor druku schodzi w tym przypadku na drugi plan. Zadruk – również dwustronny – możliwy jest także w przypadku małych zleceń. Rozważając taką opcję, zamów koniecznie próbnik – wybierz opcję niewielkiej ilości wizytówek, tak, by bliżej poznać rodzaj i sprawdzić jak wygląda np. wydruk dwustronny.

Innowacyjność technologiczna

Warto zauważyć, ze wizytówki MultiLoft zaskakują nie tylko sferą wizualną. Coraz częściej są też obiektem bardziej zaawansowanych prac technologicznych. Przykładem są np. wizytówki z magnetycznym podłożem, które stanowi jedna z warstw symbolicznego kartonika.

Innym rozwiązaniem są wizytówki NFC. To rozwiązanie, w którym materiał bazuje na układzie MultiLoft, ale dodatkowo został wyposażony w chip odpowiedzialny za technologię NFC znaną np. ze smartfonów.

W ten sposób – w oparciu o te opcje – można zapisać wszystkie dane zawarte na wizytówce nie ręcznie, ale w formie cyfrowej.

W ten sposób sama wizytówka jest de facto symbolem; po zbliżeniu do niej smartfona można szybko i sprawnie zapisać komplet danych z kartonika wprost na urządzenie mobilne jakim jest np. smartfon.

Przeczytaj również: Wizytówki z kodem QR – dlaczego warto posiadać kod QR na wizytówce

Na czym polega wyjątkowość wizytówek Multiloft?

Technologia wykonania i druk charakteryzujący wizytówki Multiloft – złożenie z arkuszy papieru nakładanego warstwami i niepowlekanego – sprawia, że z jednej strony to produkt o szczególnej trwałości użytkowej. Charakteryzuje się zdecydowanie większą odpornością na uszkodzenia niż standardowe wizytówki. Równocześnie nie traci nic ze swojej estetyki. Płaszczyzna pozostaje w pełni gładka, a projektant ma pełną możliwość dostosowania wizytówki Multiloft do określonych założeń pod kątem kolorystyki czy nawet konkretnych odcieni każdego z dekorów.

Nietypowy format wizytówki MultiLoft spełnia wszelkie oczekiwania osób, dla których ważny jest biznesowy design.

Efekt robi nie tylko nietypowa technologia złożenia, ale również trwałość materiału – zazwyczaj rozwiązania wielowarstwowe doskonale utrzymują np. głębię kolorów. To ważne w sytuacji, gdy wizytówka – np. 90 x 50 mm – zaprojektowana została tak, by bazowała na konkretnej barwie firmowej.

Warto również zauważyć, ze technologia w jakiej wykonywana jest wizytówka Multiloft umożliwia wyróżnienie ich również poprzez zdecydowanie większa gramaturę zastosowanego papieru.

  • Typowe kredowe opierają się na poziomie ok. 350 g/m2
  • Nowoczesne Multiloft mogą mieć nawet powyżej 1000 g/m2

Szczególnego efektu parametry te nadają w przypadku zastosowania papieru ozdobnego – np. z eleganckim powleczeniem i delikatnie podkreśloną fakturą.

Dodatkowego efektu wizytówce Multiloft nadaje kluczowa dla odbioru wizualnego kolorowa warstwa pośrednia. Dzięki niej niewielki kartonik nabiera wyjątkowej oryginalności – przede wszystkim wśród innych wizytówek zbliżonych do siebie wykonaniem.

Choć cena netto takiego produktu – np. w wymiarze 90 x 50 mm – jest wyższa niż wobec standardowych rozwiązań jakie zapewnia przeciętna drukarnia internetowa, wizytówka stanowi ważny element wizerunkowy.

Warto również zauważyć, ze nietypowe wizytówki Multiloft to zaskakująco ciekawy temat do rozmów podczas pierwszego biznesowego kontaktu. Często bywa tak, że podczas wymiany danych niestandardowe wykończenie kartonika staje się pretekstem do szerszej konwersacji zatrzymując wręcz odbiorców na logo czy nazwie firmy – w ten sposób wydruk staje się ciekawym zabiegiem marketingowym służącym do utrzymania zainteresowania odbiorcy.

Ile kosztują wizytówki kaszerowane?

Chcesz sprawdzić jaka jest cena netto unikalnego produktu, jakim są wizytówki kaszerowane? Zastanawiasz się, jakie są niezbędne w tym przypadku nakład, parametry produktu, zadruk czy kolorystyka wypełnienia?

Skontaktuj się z nami – możesz z naszej strony liczyć na pełne doradztwo w zakresie każdego Twojego projektu. Zastanawiasz się, czy wizytówka, która ma dodatkowy kolor wypełnienia, efektowny biały papier czy nietypowy format rzeczywiście robi szczególne wrażenie?

Przeczytaj również: Jakie wizytówki wybrać dla swojej firmy

Zamów produkt próbny – zapewniamy realizację w oparciu również o mały nakład. Druk takich wizytówek – zarówno podstawowych jak i z kilku warstw – pozwala sprawdzić, jak ciekawie wygląda np. biały papier podkreślony podczas druku technologią MultiLoft.

Zapraszamy od pn - pt
w godzinach 10:00 - 18:00
druk z plusem